www.irmashoes.ro este site-ul oficial al SC CATALEYA STORE S.R.L. cu sediul social in Str. Mihail Kogalniceanu, nr. 20, com. Sebes, jud. Alba , inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J01/868/2012, CIF: RO 30982780, tel: 0743566066
Folosirea, incluzand vizitarea, inregistrarea si cumpararea produselor de pe www.irmashoes.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor astfel cum sunt detaliate in paragrafele urmatoare. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.
DEFINITII
• “ irmashoes“: site-ul oficial al CATALEYA STORE SRL prin care se efectueaza comert online doar pe teritoriul Romaniei;
• „vanzator” CATALEYA STORE SRL cu sediul social in str. Str. Mihail Kogalniceanu, nr. 20, com. Sebes, jud. Alba , inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J01/868/2012, CIF: RO 30982780
• “cumparator”/”client”: persoana fizica sau juridica ce comanda si/sau achizitioneaza produse prin intermediul magazinului virtual www.irmashoes.ro;
• “oferta”: produsele disponibile oferite spre vanzare intr-o anumita perioada si la un anumit pret unitar;
• “produs”: bunurile materiale/obiectele oferite spre vanzare;
• “pret”: pretul la care sunt vandute produsele catre cumparator; pretul afisat este pretul unitar pentru fiecare produs oferit spre vanzare si contine TVA;
• “comanda”: ordinul de cumparare dat de client vanzatorului, ordin prin care clientul solicita cumpararea produselor selectate conform caracteristicilor prezentate pe site si la pretul afisat, prin modalitatea de plata selectata, si conform conditiilor de livrare prezentate pe site, comanda continand toate elementele solicitate de vanzator pentru emiterea facturi, livrare si contact;
• “membru”: persoana care, prin inregistrare in site, si-a creat un cont prin introducerea datelor solicitate si acceptarea termenilor si conditiilor site-ului;
• “cont”: sectiunea din site care permite unui membru accesul la istoricul comenzilor efectuate, informatii asupra statusului comenzilor, precum si modificarea datelor introduse in site
• “continut”: fotografiile digitale, imaginile, textele, datele tehnice, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul www.irmashoes.ro
Termenii si conditiile, astfel cum sunt redate in prezenta sectiune, reglementeaza relatiile contractuale dintre vanzator si client si/sau membru si sunt parte integranta din acesta, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
Relatiile contractuale iau nastere la inregistrarea unei persoane fizice si/sau juridice ca membru sau la plasarea de catre client a unei comenzi pe site-ul www.irmashoes.rosi numai dupa confirmarea comenzii de catre vanzator, fiecare comanda generand o relatie contractuala distincta de cele anterioare si/sau viitoare.
Prin inregistrarea ca membru sau prin plasarea unei comenzi, clientul confirma ca a luat la cunostinta, ca a inteles si ca a acceptat conditiile vanzarii in termenii si conditiile afisate pe site-ul www.irmashoes.ro. Vanzatorul va confirma primirea comenzii printr-un e-mail la adresa de e-mail indicata de catre cumparator. Relatiile contractuale sunt supuse normelor legale din Romania.
Limba contractului: limba romana.
PERSOANE CARE POT CONTRACTA
Pot cumpara toti cei carora nu le este interzis prin lege.
Totodata, avand in vedere prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, vor putea comanda/contracta in prezentul site numai persoane care au varsta de cel putin 16 ani.
Toate informatiile publicate pe site sunt prezentari succinte, putand contine inadvertente privind unele specificatii ori pot contine erori de operare, vanzatorul facand eforturi pentru a pastra acuratetea informatiilor din site-ul www.irmashoes.ro. Culorile, textura materialului sau forma produselor pot fi diferite in functie de monitorul folosit, navigatorul de internet, sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se acceseaza site-ul
www.irmashoes.ro isi asuma dreptul de a face modificari/corectii ale inadvertentelor si erorilor de operare, fara preaviz si fara notificare prealabila a cumparatorilor.
Ofertele de pe www.irmashoes.ro sunt limitate in timp si cantitate.
Durata ofertei pentru fiecare produs este valabila pana la epuizarea stocului, cu exceptia situtiei in care durata este anuntata pe site.
Plasarea unei comenzi de catre clientii care au un cont creat in site se face urmand pasii de mai jos:
• pasul 1: autentificarea in cont;
• pasul 2: selectarea produsului, adaugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda;
• pasul 3: verificarea de catre client a datelor de livrare/facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora;
• pasul 4: alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului sau online, folosind serviciile Mobilpay.
• pasul 5: exprimarea sau nu, de catre client, a consimtamantului asupra termenilor si conditiilor site-ului; lipsa consimtamantului echivaleaza cu refuzul clientului de a incheia un contract de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizat
• pasul 6: finalizarea comenzii.
Plasarea unei comenzi de catre clientii care nu au cont creat se face prin finalizarea unei comenzi urmand pasii de mai jos:
• pasul 1: selectarea produsului, adaugarea in cos si navigarea in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda;
• pasul 2: clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont si introduce numele, prenumele, adresa de email, numarul de telefon, datele de livrare/facturare;
• pasul 3: exprimarea sau nu, de catre client, a consimtamantului asupra termenilor si conditiile site-ului; lipsa consimtamantului echivaleaza cu refuzul clientului de a incheia un contract de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata;
• pasul 4: alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului sau online folosind serviciile Mobilpay.
• pasul 5: finalizarea comenzii.
Pana la finalizarea comenzii, clientii au posibilitatea corectarii erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor prin navigarea pe site catre pagina care contine datele eronate, iar dupa finalizarea comenzii, pana la confirmarea acesteia de catre vanzator, erorile pot fi corectate prin transmiterea unui solicitari la adresa de e-mail : cataleyastore2012@gmail.com
Declinarea responsabilitatii si limitarea raspunderii
In cazul in care unele caracteristici ale produsului (descriere, pret etc.) au fost gresit afisate si livrarea nu s-a efectuat inca, Irma Shoes va anunta cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si va solicita clientului sa confirme comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula in cazul in care nu este confirmata de catre client conform noilor caracteristici sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici.
Valoarea maxima a obligatiilor Irma Shoes, fata de orice cumparator, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui produs/unor produse, este egala cu valoarea acestuia/acestora, daca plata s-a efectuat deja de catre client. In cazul in care clientul a suportat costurile de transport Irma Shoes va restitui clientului si aceste costuri.
PLATA PRODUSELOR SI LIVRARAEA
Plata produselor se poate face cu numerar achitat curierului, la livrare, sau online prin intermediul serviciilor MobilePay
Not Keeping Card Data: Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre www.irmashoes.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2)
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de cumparator in comanda. Produsele sunt livrate, exclusiv pe teritoriul Romaniei, prin firma de curierat rapid, in 2 – 7 zile lucratoare de la plasarea comenzii.
Expedierea comenzii se face pe cheltuiala cumparatorului la un tarif de 22 lei pentru fiecare livrare.
DREPTUL DE RETURNARE
Cumparatorul are dreptul de a returna produsul returnat, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor
Formularul standard de retrur poate fi completat pe site si/sau descarcat din site, completat si transmis electronic la adresa de e-mail retur.irmashoes@gmail.com.La aceeasi adresa de e-mail se poate transmite si orice alta declaratie neechivoca de retagere din contract. Vanzatorul va transmite fara intarziere prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returate vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 15 zile calendaristice de la primirea produselor de catre comparator, in starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si daca nu sunt deteriorate ca urmare a culpei clientului.
Produsele returnate trebuie sa fie insotite de datele cumparatorului, numarul contului bancar in care se va restitui contravaloarea produselor returnate, factura, numarul de telefon si adresa de e-mail.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului pentru care cumparatorul s-a retras din contract, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia vanzatorului. Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Costul direct al returnarii produselor revine cumparatorului. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
GARANTIA PRODUSELOR
INSTRUCȚIUNI DE ÎNTREȚINERE ȘI FOLOSIRE
Vă numărați printre cei pentru care încălțămintea/ marochinăria frumoasă a devenit marea dragoste? Am pregătit următoarele informații, recomandări și instrucțiuni special pentru dumneavoastră pentru a alege, folosi și întreține corect încălțămintea/marochinăria. Satisfacția clientului este obiectivul nostru principal.
SFATURI ȘI RECOMANDĂRI PENTRU UTILIZAREA ȘI ÎNGRIJIREA CORECTĂ A ÎNCĂLȚĂMINTEI ȘI A MAROCHINĂRIEI
• Tipul de încălțăminte, măsura și forma trebuie să corespundă nevoilor și scopurilor în care va fi folosită.
• Înainte de prima utilizare a pantofilor, folosiți soluția potrivită pentru protecție și întreținere.
• Variați încălțămintea, nu purtați aceiași pantofi în fiecare zi, mai ales pe vreme ploioasă.
• Pentru mărirea duratei de folosire se recomandă purtarea alternativă a 2-3 articole de marochinărie/încălțăminte într-o perioadă de timp.
• După fiecare purtare, pantofii se pun pe șanuri de dimensiuni potrivite.
• Lăsați încălțămintea să se usuce după fiecare purtare. Nu uitați că și picioarele dumneavoastră transpiră.
• Folosiți încălțătorul, evitați astfel deteriorarea părții din spate a încălțămintei.
• Evitați să udați încălțămintea și marochinăria. În cazul în care totuși se udă, lăsați articolul să se usuce natural, la temperatura camerei. Nu uscați la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură ori prin expunerea directă la soare.
• Încălțămintea și marochinăria, indiferent de materialul din care sunt fabricate, nu se spală manual și nici nu se introduc în mașina de spălat rufe.
Alegerea încălțămintei
Când alegeți încălțămintea trebuie să aveți grijă ca tipul, măsura și lățimea pantofilor să corespundă nevoilor dumneavoastră. Recomandăm să probați încălțămintea încă o dată în liniștea propriei case pentru a observa daca alegerea tipului, măsurii, lățimii sau formei a fost potrivită conformației piciorului dumneavoastră.
Termenul de garanție comercială este de 30 de zile de la data livrării produsului pentru deficiențe neimputabile consumatorului. Durata termenului de garanție comercială se prelungește cu 30 zile după realizarea măsurii reparatorii.
Garantie de conformitate:
Durata medie de utilizare este de 12 luni. Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9-14 (Legea 449/2003), este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată. Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Prezenta garanție nu afectează drepturile consumatorilor oferite de legislația în vigoare (Legea 449/2003, OG 21/1992).
Conform legii 449/2003, articolul 11, în cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.
S.C. CATALEYA STORE S.R.L. oferă ca modalități de asigurare a garanției în primul rând repararea produsului și în al doilea rând înlocuirea produsului, atunci când produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare, în funcție de deficiențele constatate și în ultimul rând, contravaloarea produsului, în cazul în care produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare sau schimb. Termenul de soluționare a reclamațiilor este de max. 15 zile calendaristice de la data înregistrării reclamației la vânzător.
Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire prezentate.
Trebuie să luați în considerare și scopul folosirii, designul, materialul și modul de îngrijire a încălțămintei/ marochinăriei. Este necesar să anticipați toți factorii care influențează negativ funcționarea deplină și durata de viață a pantofilor/ marochinăriei, ca de exemplu intensitatea mare de folosire (nu recomandăm purtarea aceluiași articol în fiecare zi), folosirea încălțămintei/marochinăriei în scopuri nepotrivite, spălarea articolelor, etc.
O altă condiție necesară pentru păstrarea încălțămintei/marochinăriei în stare bună de funcționare este întreținerea regulată.
Pentru întreținerea încălțămintei/marochinăriei folosiți doar produse concepute special pentru această operațiune.
SCOPUL FOLOSIRII ÎNCĂLȚĂMINTEI
Luați în considerare în ce scop doriți să folosiți încălțămintea! Pentru fiecare scop există un alt tip potrivit de încălțăminte. Scopul influențează alegerea materialului folosit, a construcției, designului, precum și modul de întreținere.
Deterioarea încălțămintei cauzată de conducerea autoturismului nu este considerată defect de fabricație.
Încălțămintea cu fețe textile sau din piele naturală și piele nefinisată (piele întoarsă, năbuc), cu fețe prezentând cusături, cusături decorative sau perforații, precum și încălțămintea cu talpa din piele se recomandă a fi purtată doar pe timp uscat deoarece exista riscul pătrunderii apei în interior.
Nu folosiți apă pentru ca fața materialului s-ar putea păta.
ÎNCĂLȚĂMINTE OUTDOOR
Utilizare: Încălțăminte pentru exterior și interior. Pentru modelele închise, cea mai scăzută temperatură la care recomandăm purtarea este -5 °C. Încălțămintea flexibilă outdoor este destinată purtării într-un mediu uscat (nu o folosiți în mediul umed sau ud). Design: Se remarcă prin construcția clasică, fără elemente distincte, la modă. De regulă, este mai important ca această încălțăminte să fie confortabilă și rezistentă în timp, decât să fie la modă.
ÎNCĂLȚĂMINTE PENTRU IARNĂ
Utilizare: Încălțăminte pentru purtarea în exterior pe perioada iernii. Încălțămintea flexibilă pentru iarnă este destinată purtării într-un mediu uscat (nu o folosiți în mediul umed sau ud). Design: Se remarcă prin nivelul ridicat de izolare termică, deseori prezintă o căptușeală îmblănită.
ÎNCĂLȚĂMINTE DE SOCIETATE
Utilizare: Încălțămintea este destinată purtării pe perioade scurte de timp, în spațiile interioare, la diferite evenimente de societate. Este foarte sensibilă la umiditate și suprafețe neregulate, de aceea nu recomandăm purtarea acestui tip de încălțăminte în exterior. Design: Încălțămintea are un design clasic (cu talpă joasă sau cu toc), cu talpă din piele.
ÎNCĂLȚĂMINTE LA MODĂ
Utilizare: Încălțăminte destinată purtării pe perioade scurte de timp. Prin construcția sa și materialul folosit, ea este concepută pentru purtarea în condiții ușoare, prioritatea fiind în acest caz designul la modă și nu rezistența în timp. Nu este destinată purtării zilnice și nici utilizării frecvente. Dacă vă hotărâți să folosiți acest tip de încălțăminte regulat, trebuie să acordați o atenție maximă stării componentelor părții inferioare a pantofilor, accesoriilor, îngrijirii și întreținerii generale a acestora. Design: De regulă se remarcă prin elemente la modă care determină totodată durata aproximativă de rezistență în timp. Utilizarea materialelor inedite și construcția determină uzarea rapidă a încălțămintei. Rezistența în timp a acestui tip de încălțăminte este limitată, poate fi mai scurtă decât perioada specificată în garanție.
Uzura flecurilor produselor de încălțăminte ca urmare a folosirii (purtării) acestora nu face obiectul garanției.
ÎNCĂLȚĂMINTE PENTRU TIMPUL LIBER
Utilizare: Încălțăminte pentru purtarea în timpul liber, în cadrul activităților recreaționale și pentru plimbare. Nu este destinată activităților sportive. Design:Construcția este adaptată utilizării în exterior, chiar și pentru terenul mai dificil din natură.
Apariția unor pete pe orice tip de încălțăminte, cauzate de ex. de umezeală,apă, zăpadă, substanțe antiderapante nu reprezintă o deficiență sau o lipsă de conformitate.
Pentru articolele care conțin dispozitive care emit lumină/sunet, funcționarea este determinată de baterii. Bateriile nu pot fi înlocuite, iar la epuizarea lor, luminile/sunetele nu vor mai fi funcționale, fapt care nu constituie lipsă de conformitate a produsului.
Tălpile încălțămintei nu au caracteristici antiderapante, existând riscul alunecării, în special în sezonul rece/umed. Acest aspect nu reprezintă o deficiență sau o lipsă de conformitate.
MOD DE PRODUCȚIE
Un alt aspect care influențează funcția și întreținerea este modul de producție, adică modul în care se unește talpa cu partea superioară a pantofului.
ÎNCĂLȚĂMINTE LIPITĂ
Tehnologia cea mai răspândită în cadrul căreia talpa se lipește de partea de sus a pantofului. Calitatea lipirii poate fi afectată negativ de umezeală, transpirație, chiar și de utilizarea repetată a încălțămintei uscate insuficient. Din cauza unui mers neglijent, legăturile se pot slăbi mecanic (din cauza lovirii).
ÎNCĂLȚĂMINTE FLEXIBILĂ
Încălțămintea de acest tip este foarte comodă, ușoară, flexibilă, cu margine cusută eficient. Flexibilitatea sporită este dată de faptul că partea de sus a pantofului este cusută de talpă, fără a fi necesară folosirea șanurilor. Dezavantajul acestui tip de încălțăminte este lipsa impermeabilității, care rezultă din tehnologia în care materialul de suprafață este perforat prin coasere. Din acest motiv, se recomandă folosirea acestui tip de încălțăminte în special în mediul uscat. În condiții de umiditate mare, apa poate pătrunde în încălțăminte. Impregnați încălțămintea cu soluții impermeabile și/sau folosiți cremă de pantofi. Aveți grijă mai ales la marginea cusută și la îmbinările dintre materiale. Întreținerea regulată poate crește rezistența la umezeală a acestui tip de încălțăminte.
ÎNCĂLȚĂMINTE CU TALPĂ ÎNCORPORATĂ
Talpa încălțămintei este fixată de partea superioară prin presare, injectare sau turnare. Calitatea legăturii și a tălpii în sine este dată de materialul utilizat și de respectarea tehnologiei respective.
CUM SE ÎNGRIJEȘTE ÎNCĂLȚĂMINTEA/ MAROCHINĂRIA | MATERIALE
PIELEA
Este specific coloritul neuniform care confirmă originea naturală. Atunci când este folosită la încălțăminte, lasă piciorul să respire, are calități de absorbție foarte bune și se adaptează formei piciorului. Nu este impermeabilă nelimitat. Este nevoie să luați în considerare acțiunea factorilor externi (factorii climatici), dar și interni (transpirația). Aproape toate tipurile de piele sunt vopsite până la nuanța dorită. Acțiunea apei este respinsă în totalitate doar de încălțămintea din plastic sau cauciuc. Doar încălțămintea prevăzută cu o membrană specială, de ex. Waterproof, Gore-Tex, Sympatex, Amphibiox, este protejată împotriva pătrunderii apei.
Încălțămintea cu talpă din piele este destinată purtării în interior și pentru purtarea în mod curent, aceasta trebuie pingelită. Se recomandă a nu fi purtata pe vreme umedă, pe suprafețe care nu sunt netede (pietriș, nisip, etc.), deoarece aceasta accelerează procesul de uzură a tălpii.
PIELEA NETEDĂ
Aspect: suprafață structurată, cu pori mici. Curățați impuritățile cu o perie potrivită și cu spumă de curățat. Folosiți apoi crema corespunzătoare nuanței dorite și lustruiți. Puteți, de asemenea, folosi emulsia de lustruit dorită sau un burete. La final, folosiți o soluție de impermeabilizare.
NĂBUC, PIELE ÎNTOARSĂ
Aspect: piele șlefuită în vârf sau întoarsă. Necesită o îngrijire specială! Folosiți o perie de cauciuc și soluții speciale pentru acest material care hrănesc și împrospătează culoarea. Pot fi colorate sau incolore. Este necesară folosirea unei soluții de impermeabilizare potrivite, care crește rezistența la apă. Impermeabilizarea se face pe articolul deja curățat. Nu folosiți niciodată cremă de pantofi pe aceste materiale!
PIELE LĂCUITĂ
Aspect: suprafață netedă și lucioasă. Îndepărtați impuritățile cu o lavetă netedă și spumă de curățat. Atenție, suprafața pantofilor lăcuiți se deteriorează ușor din cauza factorilor mecanici, chimici, a apei și înghețului.
ALTE TIPURI DE PIELE
Aspect: efecte de culoare și suprafață neuniformă. Nu dați cu cremă și nu lustruiți! Pentru îngrijirea folosiți spray-uri de impermeabilizare incolore și lăsați să se usuce. Majoritatea articolelor din acest tip de piele își schimbă aspectul în timpul folosirii. Straturile își pot pierde sau își pot modifica culoarea. Culoarea devine mai închisă în locurile de formare a pliurilor, iar articolele capătă astfel patină și aspectul „uzat”, caracteristic.
MATERIALE SINTETICE
Aspect: plastic, piele, piele sintetică – aspectul amintește de piele fără a avea și calitățile acesteia. Ștergeți încălțămintea sau marochinăria cu o lavetă umedă și lăsați să se usuce. Acest tip de material lasă piciorul să respire mai puțin (piciorul transpiră mai mult), părțile de plastic ale încălțămintei (talpa și căputa) care sunt vopsite se pot deteriora mai ușor prin lovire. Deteriorarea determină decojirea vopselei lăsând să se vadă culoarea inițială a materialului. Acest tip de încălțăminte/marochinărie este foarte pretențios în ceea ce privește întreținerea.
ALTE MATERIALE SINTETICE ȘI PLASTICE
Aspect: seamănă cu „alte tipuri de piele”, dar capătă un aspect mai pronunțat de-a lungul purtării – vopseaua superioară se întinde în locurile cele mai folosite, se cojește, plesnește și lasă să se vadă culoarea de contrast. Aceste modificări au loc foarte repede, în mod intenționat și realizează un produs cu aspect la modă. Suprafața se murdărește și se deteriorează ușor.
La încălțămintea cu căptușeală naturală, care nu au fost tratată chimic pentru fixarea pigmentului, există riscul migrării culorii. Se recomandă utilizarea ciorapilor asortați sau de culoare închisă ori în nuanța interiorului (a căptușelii).
Încălțămintea confecționată cu talpa din material de poliuretan are o rezistență în timp de max. 5 ani. După depășirea termenului, talpa se deteriorează, indiferent de modul de utilizare sau de modul de depozitare.
MEMBRANE WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX, AMPHIBIOX FOLOSITE LA ÎNCĂLȚĂMINTE
Membranele WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX și AMPHIBIOX sunt materiale multistratificate, moderne, impermeabile. Nu își pierd funcționalitatea dacă nu sunt perforate, zgâriate, rupte, uzate sau deteriorate mecanic. Impermeabilizarea ameliorează calitățile încălțămintei (îi conferă, de exemplu, rezistență mai mare la murdărie), dar nu influențează funcționalitatea membranei impermeabile. Folosiți substanțe special realizate pentru îngrijirea încălțămintei impermeabile. Nu folosiți substanțe grase, pe bază de grăsimi și uleiuri deoarece reduc semnificativ gradul de respirație al întregului pantof.
Articolele marcate doar cu TEX, cu excepția WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX, AMPHIBIOX prezintă căptușeală rezistentă la apă, dar nu impermeabilă, lasă apa să pătrundă mai greu, însă nu sunt impermeabile.
POȘETE, GENȚI, PORTOFELE
La fel ca încălțămintea, poșetele și accesoriile merită să fie îngrijite. Intenția noastră este de a le face să reziste cât mai mult în timp. Dacă este necesar, ștergeți cu un burete și spumă de curățat și folosiți substanțe de impermeabilizare. În niciun caz nu le spălați în mașina de spălat rufe! Nu folosiți înălbitor! Pentru curățare, nu folosiți solvenți organici sau alte substanțe chimice și detergenți care conțin particule abrazive. Petele se îndepărtează folosind soluție contra petelor, special concepută pentru tipul de material. Nu folosiți apă, pentru că fața materialului s-ar putea păta. Marochinăria se usucă natural la temperatura camerei. Marochinăria nu se va depozita lângă sursă de căldură sau în mediu umed și se va feri de acțiunea produselor petroliere și a solvenților organici.
Produsele de marochinărie nu sunt impermeabile.
Nu introduceți în produsele de marochinărie obiecte ascuțite, voluminoase, grele, deoarece acestea pot deteriora produsele de marochinărie. Nu supraîncărcați gențile și poșetele! Bareta se poate deteriora (se poate rupe, se poate destrăma etc.). Depozitați astfel încât să evitați deformarea. Defectele apărute în acest fel nu reprezintă motive de reclamație. Portofelele cu șnur nu sunt potrivite pentru copii, există pericolul de accidentare.
Folosiți poșetele și gențile doar pentru scopul pentru care au fost realizate. Acestea nu sunt sacoșe de cumpărături și susțin o anumită sarcină (în funcție de tipul de geantă). Nu depășiți această sarcină!
Capacitatea de încărcare este proporțională cu dimensiunile articolului de marochinărie, astfel:
-pentru genți mici, de tipul plicurilor, clutchurilor, borsetelor și poșetelor tip poștaș- se recomandă o sarcină de max. 1 kg,
-pentru genți medii, rucsaci- se recomandă o sarcină de max. 2 kg.
Poșetele din categoria vintage sau used look (ex. poșetele Indigo- Flavia Passini) prezintă în mod intenționat un aspect uzat, obținut prin prelucrarea pielii în tăbăcării, prin vopsirea prin imersiune sau în procesul de finisare a pielii (zgâriere, dublă nuanță). Acest look nu reprezintă un defect, ci este garanția unicității produsului și a calității acestuia.
TEXTILE COLORATE
Produsele din textile colorate trebuie îngrijite conform simbolurilor afișate de producător. Pentru curățare folosiți doar detergenți delicați, fără clor, pentru materiale colorate. Pentru spălarea manuală folosiți doar detergenți lichizi pentru haine delicate și colorate. Respectați dozajul și temperatura de spălare (recomandăm cel mult 30°C). Spălați hainele pe dos. Nu lăsați niciodată la înmuiat textilele colorate! Când folosiți balsam, nu lăsați la înmuiat, doar clătiți materialele textile. După spălare, centrifugați scurt produsul pentru a evita decolorarea. Dacă produsele intră în contact cu transpirația, clătiți-le în apă curată, călduță. Astfel, protejați culorile de efectele transpirației. Acest proces nu înlocuiește spălarea, dar contribuie la păstrarea culorilor vii mai mult timp.
Încălțămintea textilă de sezon, poșete, genți și portofele din material textil
Înainte de prima utilizare și apoi în funcție de necesități, recomandăm utilizarea unei substanțe de impermeabilizare pentru materiale textile . Aceasta crește rezistența la apă, împrospătează culorile și limitează acumularea murdăriei. Curățați produsele cu o perie de silicon. Nu spălați niciodată în mașina de spălat rufe.
Curățați produsele cu o perie de silicon. Nu spălați niciodată în mașina de spălat rufe.
PICTOGRAME FOLOSITE
OBSERVAȚII:
Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire, precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput, conduc la anularea garanției.
Produsele cu accesorii delicate (ștrasuri, cristale, pietre, capse și ținte metalice) sunt sensibile la impact și în timp accesoriile se pot detașa sau deteriora.
Deteriorările provocate, de genul zgârieturilor, al petelor sau al rupturilor, ca urmare a exploatării mecanice a produsului și cele care nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul recepționării produsului (la achiziție/ returnare după reparație) nu sunt acoperite de garanție.
Încălțămintea și articolele de marochinărie trebuie ferite de contactul direct cu solvenții organici (benzină, alcool, acetone, etc.). Petele de grăsime sau alte impurități se îndepărtează folosind soluție contra petelor, special concepută pentru tipul de material din care produsul este fabricat. Nu folosiți înălbitor.
Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire prezentate.
ATENȚIE! Comerciantul nu poate fi răspunzător pentru incidentele provenite din nerespectarea instrucțiunilor menționate mai sus sau pentru disconfortul provenit din purtarea încălțămintei de mărime nepotrivită sau model/calapod nepotrivit.
CREAREA CONTULUI
Crearea unui cont se face de catre orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau juridica prin autentificare in site si completarea formularului de inregistrare.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARCTER PERSONAL
Pentru informatii privind prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate.
FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Pentru informatii privind folosirea cookie-urilor, va rugam sa consultati politica de cookies.
FRAUDA
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerata o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.
LITIGII
Orice litigiu aparut intre cumparator si vanzator va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictuolui pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane de la sediul vanzatorului.
DISPOZITII FINALE
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Daca aveti probleme legate de o comanda, puteti lua legatura cu noi la adresa de e-mail reclamatii.irmashoes@gmail.com , (timp de raspuns 15 zile lucratoare) sau la datele de contact